luni, 9 decembrie 2013

Spectru

Minti. Taci. Te rog. Gata. Inceteaza. Doare. Am obosit.
Si... Pleaca. Serios. Vreau. Acum. Pentru totdeauna. 

Nu ma vrei. Nu asa . Nu imi place. Nu. Da eroare. Eu. Tu. Nu ne potrivim. Suflete pereche? Nu exista asa ceva, ti-ai inversat perechea. Asa ca nu mai spune nimic, imi distrugi sufletul si eu vreau sa iti spun atat de multe, incat nu as avea timp necesar. Vreau sa te vad, sa iti explic ce simt, sa iti arat, sa te conving...


Dar e gresit. 


Tu? Tu nu ai intalnit-o pe ea. Eu nu sunt acea ea de care ai nevoie. Acea ea care sa te faca sa zambesti incontrolabil, care sa iti scoate prostiile alea gresite din cap, care sa te imbratiseze si sa iti aline durerea, care sa te faca sa vezi ce e bine si ca iti gresesti, in primul rand, tu tie. Eu nu sunt cea care sa iti lumineze ziua si viata, chiar daca tu ai reusit sa aduci atatea umbre in viata mea. E ok. Sunt ...Voi fi bine. Inca imi place de tine. 

Oh, zambetul tau. Vocea ta. Gesturile tale. Rasul tau adorabil si personalitatea ta nebuna. Tu esti perechea mea, sau cel putin o versiune a ei... Si da, nu ne potrivim. Recunosc asta, dar tot te doresc, tot te vreau...Dar nu mai sper. 

Asa ca iti cer sa pleci...Doare, dar...E mai bine. Pentru mine. Oricum, stiu ca tie nu iti pasa, dar nu conteaza...In curand vei ramane doar o amintire frumoasa. 

Ceva ce ar fi putut fi, dar nu a fost . 
Chiar daca inca te vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts