duminică, 6 septembrie 2015

Ea! Om frumos!

Ma gandesc ca viata este atat de pretioasa si timpul nostru la fel! Cate moduri sunt de a ne irosi timpul, mai ales cu oameni nepotriviti.

Dar …vedeti voi, nu acestia sunt importanti, din cauza lor invatam cum sa ii apreciem si cum sa ii iubim pe aceia care merita, deci poate au o importanta mare.

 Unii oameni sunt de moment, altii de durata, altii pentru o eternitate si inca o viata.

Asa este ea pentru mine. Un om pentru o eternitate si o viata. Un om frumos. Un om cu o inima pe care o pot simti si la distanta, un suflet pur si plin de sentimente nu doar frumoase, cat radiante in toata exaltarea lor. In emotiile pe care le are, in dorinta de viata, in felul in care merge, in care vorbeste, se exprima. E frumoasa! Frumoasa in sensul acela natural, frumoasa in interior, in asa fel incat interiorul ii orbeste exteriorul la fel de impresionat.

Si nu spun vorbe mari pentru a ma afla in treaba sau pentru a  face risipa de cuvinte. Nu. Spun cuvinte pe care sufletul meu care este conectat cu al acestei  le simte. Spun cuvinte care vor sa ia infatisarea sentimentelor mele pentru ea. Evident, cuvinte prea slabe in intensitate, dar totusi…Ma multumesc cand stiu ca ea stie ce simt, stie cat simt si cum simt.

Pentru oameni frumosi ca ea, cantitatea sentimentelor e nesfarsita, durata lor asemenea, iar felul e atat de variat incat nu s-ar putea crea o forma de explicare pe masura.

Stiti de ce mai e frumoasa viata cu oameni ca ea?

Fiindca te fac sa zambesti! Sa simti fericirea, iti incalzesc sufletul cu caldura si mai ales, cu sentimente! Fiindca stiu cum te simti in momentele dificile si incearta sa te ajute! Fiindca iti zambesc tot timpul! Te sustin! Si mai ales, iti fac viata frumoasa fiindca exista!

Oamenii ca ea…Sa gandesc la tine si in momente frumoase care sunt doar ale lor! Faptul ca te implica in viata lor, te adauga si mai ales, te tin strans acolo intr-un loc cald in inima .

Si eu una ma intreb…Unde incape atat bunatate si frumusete intr-o femeie ca ea? Unde?

Ma simt norocoasa.

Norocoasa ca o cunosc, norocoasa ca am posibilitatea sa o iubesc, sa ii fiu alaturi, sa vorbesc cu ea, sa o pot imbratisa, sa ii pot scrie, sa ii pot vorbi, sa o pot suna… Norocoasa ca sunt in viata ei si ea in viata mea.

Sunt convinsa ca dragostea adevarata nu exista doar intre sexe diferite sau persoane de acelasi sange!
Legaturile de sange nu valoreaz mereu, nu sunt necesare si indispensabile cand e vorba de iubire, cand ai oameni ca ea! Simti ca te conecteaza ceva dincolo de ce e uman si ce e palpabil, simtit sau vazut.

Aceea e adevarata legatura, aceea e conectiunea care te face sa iubesti cu adevarat o persoana si sa ii doresti lucruri numai frumoase si bune, fara pic de egoism, rautatea sau invidie. Legatura care te face sa te preocupe fericirea si starea ei de bine. Da, legaturi de genul acesta am eu cu acest suflet frumos, acest om minunat si fiinta frumoasa.

Si sunt mandra de sentimentele pe care le am pentru ea si sunt mandra ca o cunosc, ca am putut face parte din momente din viata ei, care au devenit importante si pentru mine prin prezenta ei.
Oamenii sunt frumosi! Oamenii ca ea! Oamenii din jurul ei…

Si sunt fericita! Fericita inca imi dau lacrimile, fericita incat imi vine sa rad si sa plang in acelasi timp! Fericita incat uneori imi vine sa o imbratisez strans incat sa o fac sa se sufoce! Fericita incat nu ma pot exprima! Fericita fiindca vreau sa ii spun cat o iubesc si cat de mult ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine,  si nu doar pentru asta…fiindca sincer, nu are legatura ce a facut ea pentru mine ( si a facut multe, de ordine spiritual, psihica, fizica) chiar daca ea mi-a schimbat visele, m-a inspirat ce sa fac cu viata mea si unde sa merg…Nu!

 Vreau sa ii multumesc pentru fiinta care e! Vreau sa ii multumesc pentru acea zi in care am cunoscut-o…Vreau sa ii multumesc pentru ziua in care s-a nascut si pentru zilele in care a crescut! Vreau sa ii multumesc pentru experientele ei frumoase, dar si triste care au facut-o ceea ce este astazi! Vreau sa ii multumesc parintilor ei, familiei ei…Pentru ceea ce au creat.

Si mai ales…Vreau sa ii multumesc Divinitatii ca ne-a dat-o. Noua. Mie…Tuturor oamenilor care o cunosc.

Da! Oamenii sunt frumosi…Oamenii ca ea ! Multumesc om minunat ce esti! Multumesc !


P.S : E adevarat ca sunt profesori care iti schimba viata…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts