vineri, 11 septembrie 2015

Exista timp

Exista timp, timp pentru toate...Timp ca sa fim fericiti, timp ca sa iubim, timp ca sa fim noi...timp sa ne schimbam, timp sa suferim, timp sa ne doara si...Timp sa ne fie dor. 

Astazi nu vreau sa scriu un articol trist sau ceva de genul, desi stiu ca va avea o nota de nostalgie. Totusi, e un sentiment frumos acela de a iti fi dor...

Cand iti este dor de cineva iti si pasa, cand iti este dor inseamna ca iti lipseste, ca in inima ta e un loc
gol, un loc care ai vrea sa fie umplut...Si nu de oricine, ci de acea persoana. De persoana din cauza careia ai zambit, cu care ai purtat o multime de conversatii, care ti-a fost apropiata, pe care ai iubit-o, pe care inca o mai iubesti, pe care o vrei langa tine intr-un mod sau altul, persoana careia i-ai incredintat multe lucruri, multe ore pierdute, mult timp atasandu-te, mult timp invatand...Mult timp admirand-o, mult timp sperand... Si mult timp suferind. 

A iti fi dor e un lucru frumos, dar si dureros. A iti fi dor de o persoana implica si lipsa ei, totala sau partiala. Vorbesc poate de un caz anume, dar prefer sa iau o nota generala. A iti fi dor te sufoca uneori, te face sa te gandesti, iti fura din momentele vietii tale, din fiericirea ta, iti fura mintea...

A iti fi dor...E un sentiment periculos, iti perturba linistea interioara, iti perturba sentimentele. Implica preocupare masiva si mai ales...ganduri, ganduri multe despre acea persoana, intrebari...

A iti fi dor poate fii frumos... Caci iti pasa de o persoana care nu iti e alaturi, pe care nu o vezi zi de zi, cu care vorbesti rar sau niciodata, pe care...iti e greu sa o atingi. Iar unele lucruri raman neschimbate.

Exista timp sa iti fie dor, sa iti revi, sa iti fie dor iar...Si viata continua. Si iubirea e de mai multe feluri...Pentru persoane atat de diferite.


Exista si timp sa ne vindecam... 

  ...eu nu vreau sa fiu vindecata.       

Un comentariu:

  1. Am vazut articolul in drum spre job si ma gandeam ca n-am timp sa-l citesc atunci si il voi citi acasa. Ceea ce am si facut! Si ma bucur de decizia mea.
    Imi place cum ai incheiat. Exista si timp sa ne vindecam.
    Uneori nici eu nu vreau sa fiu vindecata. Alteori imi doresc sa uit totul.
    Many kisses&hugs!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts