miercuri, 9 septembrie 2015

Leapsa ! Tam Tam !

Am fost o lenesa, dar in acelasi timp chiar pot spune ca timpul meu a fost ocupat cu o multime de lucruri ( inutile si nu prea) . Asa ca, desi incepusem sa scriu la aceasta leapsa daruita de Xaara, nu am reusit sa o termin atunci, dar ma revansez acum.

 Ii multumesc Xaarei ca s-a gandit la mine si ii mai multumesc pentru minutele placute in care m-am bucurat raspunzandu-i la intrebari ! Imi plac sentimentele acestea placute si dragute! Si mai imi plac si oamenii care mi le ofera! Oameni frumosi! 

Intrebarile Xaarei au fost urmatoarele : 

  1. Piesa vestimentară favorită în vara aceasta. Ce ați purtat cel mai des?
  2. SPF, dar ce brand? Și ce impresie v-a făcut?
  3. Cum arată o seară perfectă pentru voi?
  4. Ultima carte citită (pentru că știu că vă place să citiți)
  5. Ce oraș ați dori să vizitați în viitorul apropriat?
  6. Care este parfumul vostru preferat?
  7. Aveți animale de companie? Prezentați-ne pufoșeniile voastre!
  8. Ce aveți în geantă în acest moment? DUNDUNDUN!
  9. Un cântec preferat, care vă obsedează sau un earworm de care nu puteți scăpa?
  10. Ultimul film vizionat. Scurt sinopsis și dacă l-ați recomanda au ba.
  11. Ce ați schimba sau îmbunătăți la blogul vostru?

Asa ca eu mi-am pus mintea la contributie si a iesit un cozonac.... :D : 

1. Vara asta am purtat sandale! Trebuie sa recunosc ca sunt pasionata de ele, imi plac! Cu platforma sau fara, atata timp cat sunt comode si dragute pentru mine sunt incaltamintea perfecta pentru vara. 

2. Inainte foloseam, dar acum nu. Folosesc un fond de ten cu spf de 15 . 

3. Seara perfecta pentru mine? Cred ca sa rad mult, la un film bun (film de preferat cu Vin Diesel, Jason Statham sau Keira Knightley sau vreun serial coreean)  sau ceva mai sofisticat, cred ca mi-ar placea undeva la mare, pe plaja si cu un pahar de vin bun si o companie pe masura. 

4. " Floare de bar, floare de noapte " - Lea Jacobson . Back to Japan! <3

5. Imi doresc multe orase sa vizitez, atat la noi in tara, cat si afara. Momentan ma voi rezuma sa enumar de la noi, mi-am propus sa vad iar Brasovul, apoi Sibiul, Cluj, Alba Iulia si Hunedoara. Nu stiu daca voi reusi pana in decembrie sa le vad pe toate, dar mi-ar placea foarte mult. 

6. Desi lucrez la o parfumerie cu toata gama de parfumuri de lux, sincer...nu am gasit niciun parfum care sa miroasa ca Love Potion de la Oriflame. Si desi am lucrat la Oriflame mult timp si stiam ca e "copiat" dupa un parfum de lux, nu mai stiu exact care este acela si imi pare rau. Love Potion e fix mrosul meu, singura problema e ca nu tine foarte mult. 

7. Am avut, doi labradori retriver, cuplu <3 . Dar paisprezece ani de zile si-au zis cuvantul. Momentan mi-am dorit un husky pe care il si primeam cu ocazia zilei mele de nastere, dar m-am gandit ca stau la facultate toata ziua si saracul animalut ar sta singur intr-o camera si nu ar avea cine sa il ingrijeasca, sa il scoata afara si pentru moment am renuntat...Nu imi doresc sa chinui pe nimeni pentru placerea mea. ( Chiar daca se spune despre mine ca as fi putin sadica :)) ) 

8. Hmm...in care din ele? :))) . Bun, voi zice desprea cea cu care am iesit recent ! Omg! M-ai prins! Portofel, chei, ruj, parfum, balerini, servetele, foi, pix, niste ambalaje si cam atat cred. :))) 

9. Ascult de vreo doua luni aproape melodia lui Tarkan - Hop De ft. Iskender Paydas si inca nu m-am plictisit de ea. :D 

10. Ultimul film vizionat Spiona cu Jason Statham. Un film pe care il recomand pentru o seara de relaxare si amuzament. 

11. Eu una as imbunatati si as schimba o multime de lucruri, dar din pacate cunostintele mele nu imi acorda aceasta sansa in prezent si nici internetul meu, caci probabil m-as mai uita la tutoriale si as cauta informatii...Insa ceva imi zice ca si daca as avea accesul la informatii tot as fi in plop :)) . Vedem ce ne asteapta viitorul. 




Mi-a placut sa raspund la intrebari, din pacate nu sunt foarte buna la pus intrebari in momentul acesta. Inspiratia mea isi cam ia concediu in zilele acestea. 

Multumesc ca mi-ai facut ziua mai frumoasa ! 

2 comentarii:

  1. Mi-au placut foarte mult raspunsurile tale! <3 Am mai aflat o carte noua :D Si imi place asta.
    Parfumul care ma obsedeaza momentan este Purple de la Yves Rocher! O sa mi-l iau toamna asta cand vine ziua mea <3 Abia astept! In rest Kenzo Jungle Elephant, in special iarna.
    Dar Purple...oh god! I want it.
    Poate adopti o pisica ;) ele sunt obisnuite sau se obisnuiesc mai usor cand sunt lasate singure si se adapteaza foarte usor. Plus ca sunt la fel de iubarete ca un caine. :)) normal, depinde de temperament. Ca si la noi oamenii.

    Nu-i nimic sa iei o mica pauza, stiu ca avem nevoie din cand in cand sa ne incarcam bateriile si sa revenim cu forte noi. Cam asta fac si eu acum. Cat de cat.
    Lots of kisses and hugs! :* :* :* :* :* <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur enorm ! Cartea e super ! Adica experienta si felul ei de a scrie, de jurnal, practic e autobiografie ( cat de cat ) mi s-au parut wow... Si sunt multe lucruri superbe la cartea aceea.

    Oh! Yves Rocher ! Oh Purple! Stiu despre ce vorbesti! Intr-adevar, miroase divin ! Si eu l-am folosit o perioada, dar dragostea mea eterna ramane Love Potion ca miros !

    Da, e o varianta si asta, o sa ma gandesc... Mi-ar placea o pufosenie!

    Kisses and hugs! :* :* :* :* :* :* :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts