marți, 10 martie 2015

Music Time

Imi place muzica diversificata, nu ma refer la gen acum( caci aici ar fi mult mai multe de zis si de exclus), ci ma refer la muzica in alte limbi. Ce ascult eu des si imi face placere este muzica coreeana. Am o pasiune in general pentru asiatici, dar muzica coreeana imi place per-total si ma refer la videoclip, la povestea prezentata, la versuri, la coregrafie, la vestimentatie, la absolut tot. Bine, sa nu se intealga gresit ca imi place acum oricine canta in coreeana sau orice canta. 

Problema mea e ca sunt uneori cam fixista si privesc videoclipurile cu mare atentie. Trebuie sa recunosc ca eu sunt genul ala care din patru fete imbracate identic observ o mica greseala la una din ele. Da, exista si astfel de persoane ca mine... Dar simtul asta al atentiei nu e dezvoltat in orice domeniu. Daca ar fi asa, as fi avut muult de castigat!

Oricum, zilele acestea m-a cuprins dorul de muzica coreeana si am descoperit ceva melodii mai noi care sunt chiar dragute si diferite. Pe fetele de la 4Minute le ascultam de mult, dar de curand am ascultat o melodie foarte frumoasa de la o formatie noua, numita Fiestar.

Prima melodie pe care o recomand e de la 4Minute, e pe un ritm alert. Se numeste Crazy , in mod normal mi-ar placea foarte mult aceasta melodie, dar inca nu am avut o stare de spirit asa buna, deci nu a fost printre preferatele mele, totusi o voi asculta cand ma voi simti mai bine, asa o sa ma pot bucura de ea. E interesant si videoclipul alb-negru si coregrafia!

A doua este cea de la Fiestar - You're pitiful . Aceasta a avut mult lipici la mine, atat versurile, cat si povestea, iar sentimentul transmis l-am receptat perfect. Mi-au placut mult fetele si personalitatile lor diferite prezentate in videoclip. Iar vestimentatia lor mi-a placut enorm, inca am pe retina rochia aceea rosie !

A treia melodie e tot la 4Minute - Cold Rain . Daca Crazy a fost ritmata, Cold Rain e mai lenta si mai trista, mai domola. Mi s-a parut draguta, desi in mod normal nu e genul meu de melodie. Dar trebuie sa admir si aici detaliile si vocile lor, povestea si make-up-ul si vestimentatia.

Am mai avut un moment de nostalgie in care mi-am amintit de dramele pe care le-am vazut si am mai ascultat ceva muzica chinezeasca si thailandeza.

Recomand cu incredere melodia de la drama thailandeza Love never dies, cu acelasi titlul, dar in thailandeza . Melodia e cantata de Dome - Rak Mai Mee Wan Tay si e lenta si foarte sentimentala. Mie imi place enorm de mult, probabil fiindca linia melodica si vocea lui e atat de profunda, e una din melodiile care imi face placere sa le ascult indiferent de timpul care a trecut de cand a aparut. E genul acela de melodie eterna, ca sa zic asa. 

Va mai recomand atat drama, cat si melodie de la When Love Walked, e o poveste atat de draguta si placuta, incat merita vazuta. 

O zi frumoasa tuturor ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts