joi, 7 mai 2015

Autostrada Soarelui A2.

Desi zic ca nu mi s-au intamplat prea mult in ultimul timp, acum ca stau si ma gandesc am avut parte de multe momente frumoase si aparte intr-un timp relativ scurt. 

Voi incepe cu unul care imi e oprit pe retina si se deruleaza ca un film pus pe "replay"incontinuu ( restul le voi lasa pentru alta data). E amuzand gandindu-ma la scena asta de cateva secunde, de un minut sau doua, dar importanta pentru mine din moment ce o tin minte atat de...frapant! 

Am plecat de 1 Mai la mare, imediat, negandit si nestabilit...si desi plecarea, timpul petrecut, dansul prin nisip, bosoleala prin nisip, contactul cu nisipul ( accentuez : mult nisip), rasaritul, pozele, rasul, momentele aiurea si mai putin aiurea, pierdutul telefoanelor, berea, vodka( in cazul celor care au baut) si sucul( tot in cazul celor care au baut, de mere rosii chiar! ) si toate lucrurile ce alcatuiesc astfel de " iesiri clandestine si imprevizibile "ce imi amintesc eu e momentul acela...Nu stiu cum sa il descriu, dar atat de special si frumos si....simplu si pur! 

Sa ma explic! 

Am oprit pe autostrada ( nu ma intrebati termenii ca nu stiu), unii avand nevoie la toaleta, altii cautand disperati o bricheta pe care o pierdusera in masina. Stiu ca m-am intors de la baie si am observat alte masini parcate acolo. Am o mica fobie de multa lume si ma intimidez rapid, dar...Toate acestea au luat o pauza, au disparut si efectiv cand m-am intors la masina am sarit pe el...Am sarit! In timp ce ma invartea si eu radeam si tipam imi dadeam seama cat de bine ma simteam cat timp ma tinea asa..strans si eu il imbratisam, asa nebuni, asa bine intr-o manifestare afectuoasa, dulce, draguta, de fata cu toti si nimeni si...nu ma interesa! Ma simteam foarte bine! Vesela! Fericita! Amuzata...

Nu e ciudat? Pentru mine si rasaritul paleste in fata amintirii acelui moment de pe autostrada. Senzatia aia calda si placuta de relaxare si intimitate dulce, fara a avea vreo nuanta perversa. Era sentimentul pur, in starea lui primara, animalica si...Inocent de complexa! 

Sunt o romantica la nivel teoretic, dar pentru cine ma cunoaste stie ca fizic nu ma pot exprima, ma stanjenesc rapid si situatiile prea dulci ma pun in situatii dificile chiar si cand nu sunt martori ai momentului...Ce sa mai zic de public? 

Presupun ca ar trebui sa fiu mai dezinhibata! Poate si de aceea momentul acela mi se pare atat de profund si plin de semnificatie si emotie. Plus ca eu sunt o fana in secret a imbratisarilor, desi cum ziceam...nu par si nu multi stiu, chiar si cei mai apropiati mie habar nu au. 

Nu spun ca statul pe plaja si toata plecare nu a fost frumoasa si super draguta, dar...eu am un stil aparte de a marca si observa anumite evenimente ce par, poate, banale, dar carora eu le acord o atentie si specialitate anume. 

Cred cu tarie ca fericirea sta in lucruri simple! 


3 comentarii:

  1. Imi place ca ai pus in postarea asta sentimente frumoase. M-a facut sa zambesc si m-a bucurat. Ma bucur ca ai avut un astfel de moment, sunt cele mai frumoase.

    Hugs and kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, am uitat sa mentionez, imi place foarte mult tema de pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. :* Ma bucur mult pentru faptul ca am starnit o reactie in tine si pe chipul tau! Ar trebui sa scriu mai des si despre momentele mele bune, nu doar despre cele mai putin placute.

    Multumesc frumos! Kisses and hugs !

    Tnx, si mie imi place tema :)) Mi se potriveste asa putin! ^__^ :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts