miercuri, 31 decembrie 2014

Surprise-surprise 2015 !

In 2015 vreau doar Love me harder ...Dar cum nu ne putem rezuma la un singur lucru si pe langa iubire, vrem si altceva banuiesc ca din toata lista mea nu se vor indeplini prea multe. Oricum, imi doresc un an cu surprize...bune daca se poate. Un an in care sa pot realiza ceva si in care toti oamenii sa se bucure de...viata. Cred ca daca in general lumea ar fi mai fericita si mai optimista ar fi o oarecare stare de bine...Desi nu imi plac lucrurile generale, chiar vreau si imi doresc pentru toata lumea ani frumosi si plini de momente minunate, fericite, din care se poate invata ceva, momente stralucite si dominate de iubire. 

Daca ma gandesc la anul care se incheie imi dau seama ca s-au intamplat foarte multe lucruri, care acum in momentul asta nu mi se mai par asa cine stie ce si nici cu o anumita valoare foarte mare. 
In ianuarie aveam alte vise si alte dorinte, in august totul a luat-o razna...iar acum in decembrie sunt intre balanta aia de a simti ceva prea mult sau a nu simti, de a fi goala pe dinauntru sau de a fi fericita pentru tot ce s-a intamplat, sa ma amagesc cu speranta ca poate va fii ceva...sau poate sa fiu realista si sa zic ca sunt slabe sanse. 

Dar chiar si asa, oricum ar fi totul...Nu inteleg de ce imi doresc doar un singur lucru, sau doar pe cineva sau doar ceva. In fine... voi trece eu peste toate, macar asta stiu si cred ! Si stiu ca nu e bine sa ne imbatam cu apa de ploaie, dar macar in seara asta imi pot permite sa beau cu adevarat, desi :)) deja banuiesc ca nu o sa o fac. 

Ce am invatat in 2014 e : Niciodata sa nu spui niciodata ! 

Si chiar asa e. Lucruri pe care ai zis ca nu le vei face niciodata, oameni pe care nu i-ai fi iubit vreodata sau pe care i-ai fi urat, lucruri pe care nu le-ai fi vrut sau pe care le-ai fi vrut sa faci...Si apoi, da, nimic nu e intamplator. 

"This is a new year. A new beginning, And things will change. "

Asa ca , hai, da-o..2015 !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts