vineri, 10 ianuarie 2014

I want to sleep

Am cateva nopti lipsa, lucra care se observa atat de biinee...Nu pot sa dorm ziua, sunt foarte rare momentele cand dorm ziua, iar acest fapt ma oboseste atat de tare incat am o stare de iritare pe tot ce ma inconjoara, uhm...Bine, mai sunt exceptii. 

Si ideea e ca ma culc tarziu cu gandul de a adormi. Am vreo sase nopti in care dorm doar doua ore, lucru care ma scoate din sarite. Ma mai si trezesc cinci zile din saptamana la 6:30. Eu adorm pe la patru si ceva si pe la sase jumatate suna ceasul. Minunat, nu alta. 

Nu am un motiv anume de ce nu dorm, e adevarat ca uneori stau si ma gandesc la vrute si nevrute si lucru asta imi afecteaza somnul. Ma enerveaza ca ma consum, ca interpretez sau ca pur si simplu nu inteleg unele chestii...Aiurea. 

Ieri, de exemplu, m-am pus la doisprezece sa dorm, pe la unul trimiteam mesaje, foarte dragut. Pe la doua jucam un joc, ce minunat, la trei si ceva ma uitam in tavan...Am adormit putin si m-am trezit la patru jumatate, apoi iar m-am chinuit sa dorm si apoi minunata alarma. O iubesc. 

Astazi am dormit de la doua dupa-amiaza pana la sapte seara. Ma intreb daca voi mai dormi noptile. E un lucru foarte minunat ca am dormit, adica...Chiar sunt multimita de asta. 

Nu am asteptari prea mari de la noaptea asta, cred ca am sa recurg totusi la ceva ceaiuri sau somnifere. 

Chiar vreau sa dorm, imi doresc asta :)) ...Si totusi, care o fi cauza insomniei ?
Ramane un mister...

2 comentarii:

  1. E normal sa mai ai si stari din acestea. Daca vrei sa te corectezi, solutia este sa iti obisnuiesti organismul cu un program strict. La ora "de" te-ai pus in pat sa dormi.
    Dar daca esti flexibila de felul tau cand vine vorba de program si nu iti propui ca la o anumita ora sa fii in pat, indiferent de ce te-ar retine (asta desigur daca nu-i o urgenta serioasa) se mai intampla sa ai si nopti din acestea.
    PS: Ceai de lavanda e bun pt somn.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul este ca nu am un program fix pentru somn si ma adaptez destul de repede situatiilor imprevizibile, sa le zic asa...
    Probabil o sa incerc sa recurg la un program ceva.
    Ceai de lavanda? Habar nu aveam, sigur o sa incerc. Mersi pentru sfat.

    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts