sâmbătă, 12 octombrie 2013

Regret Of Loving Someone

E imposibil ca un om sa nu aiba regrete si totusi, eu incerc cat pot de des sa nu simt asta, sau sa fac in asa fel incat regretele sa nu ma copleseasca. As minti daca as spune ca nu imi pare rau de unele decizii pe care le-am luat si ca regret de felul cum m-am purtat. Dar banuiesc ca lucrurile astea sunt normale, inca nu ma pot decide. 

De felul meu sunt o persoana timida si ma atasez repede de persoane, nu stiu daca m-am indragostit cu adevarat de cineva vroeodata, poate da, dar cum timpul a trecut nu imi amintesc cum e sa simti acel ceva. Nu imi pot exprima sentimentele in mod direct, poate din cauza fricii, a neincrederii in mine sau a experientelor acumulate. Si totusi, vazand cum timpul asta e atat de limitat si nevrand sa fac vreo greseala pe care sa o regret...Prefer sa actionez mai degreaba, decat sa nu actionez.Vreau sa am regret ca am facut ceva, nu ca am avut ocazia si am ratat-o. Sau cel putin asa cred. 

Viata e prea scurta si ne duce pe drumuri diferite si nu am vrut sa plec de langa acea persoana fara sa ii zic ce simt. Nu stiu daca am gresit, sau nu, habar nu am. Oricum, nu am o senzatie prea placuta in stomac. Si totusi, de ce sa imi fie rusine cu ce simt? Nu am omorat pe nimeni si nici nu ranesc pe nimeni recunoscand ce simt. Si in plus, e involuntar, nu e ca si cum as decide pe cine sa plac( sau admir). 

Cu eforturi m-am decis sa ii spun persoanei respective ce simt. Ciudat, a fost greu si inca imi e. Adevarul e ca sunt cam lasa in ceea ce priveste asta si am preferat sa o zic in scris. Zic si facut. Nu a reactionat urat, desi sincer m-as fi asteptat la o reactie revoltatoare, nu am primit asta( poate ma simt rau si din cauza asta). A fost o reactie draguta, spunandu-mi in final ca s-a bucurat ca am discutat, dar are momentan pe cineva. Nu vreau sa interpretez acel momentan, mi s-ar parea prea disperat din partea mea, asa ca o sa stau in banca mea chiar daca o sa ne vedem zilnic. O sa ma simt vinovata ca eu am decis sa ramana lucrurile la fel si chiar eu nu o sa ma pot comporta ca si inainte. Ultima mea replica din discutie a fost si mai ciudata. Cum adica nu te plac in modul ala de indragostita? Sa fim seriosi, chiar nu sunt indragostita, si atunci?.

Nu vreau regrete si totusi, uite-ma in stadiu asta. Nu pot sa zic ca sufar intr-un mod ravasitor, dar bine nu ma simt. Totusi, nu am cum sa ma simt bine. Practic m-a refuzat! Bine, nu cred ca am zis nimic de " hai sa fim impreuna" , nici nu vroiam si totusi, ce as fi asteptat? 

Ma gandesc intens daca dau dovada de inteligenta sau nu? Oamenii se comporta ciudat cand plac pe cineva... Mi-ar prinde bine un sfat sau mai multe. Totusi, o sa vad cum o sa ma descurc. E sambata, weekend, o sa vad cum fac sa ma simt mai bine.

2 comentarii:

  1. Nu vad de ce sa regreti ceva. A-ti recunoaste sentimentele este un gest de curaj si un pas spre a-ti depasi situatia.
    Stiu, o vreme totul va apasa putin peste inima ta, dar asta nu inseamna ca a venit sfarsitul lumii. Sunt sigura ca exista si persoane care te iubesc si iti vor binele. Nu te descuraja.
    Scutura-te de aceste sentimente de nesiguranta si mergi mai departe cu capul sus.
    Cine te va dori aproape, nu va sta de doua ori sa se gandeasca.
    Pana una alta, poti sa te bucuri de o prietenia frumoasa. >:D< :*
    Nu ma astept sa te ajut prea mult cu speech-ul meu :))) am avut si eu dezamagiri, dar asta nu m-a impiedicat sa ma indragostesc sau sa spun persoanelor la care tin, ceea ce am simtit atunci. Cred ca este un lucru frumos sa gasesti in tine libertatea si curajul de a spune lucrurilor pe nume.
    :* :* :* :* :* :* :* :* :* loves&hugs! >:D < >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww, Xaara, merci mult, sa stii ca sfaturile tale m-au ajutat foarte mult. Ai avut dreptate ca a fost mai usor sa vad persoana aceea in fiecare zi, dar exact cum am zis si in post, nu pot spune ca eram si sunt indragostita. Admir persoana aceea si intr-un fel ma bucur ca m-a refuzat, realizez ca poate lucrurile nu ar fi fost ok, cum sunt acum.

      Asa e, nu trebuie sa ma simt ciudat cu ceea ce simt, acum mi-e mai bine si iti multumesc frumos pentru toate cuvintele frumoase si pentru ca mi-ai impartasit din experienta ta.

      Luv&kisses >:D< :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts